Tømming av dødsbo
Profesjonell tømming og rydding av dødsbo.
🫴 Totalleverandør
🚛 Håndterer prosessen A-Å
💚 Konkurransedyktige priser
Vi tømmer dødsbo i Oslo
Relok Flyttebyrå bistår private og bedrifter, advokater og bostyrer med tømming av dødsbo og konkursbo i Oslo og Viken.
Håndterer hele prosessen, inkludert bortkjøring av avfall, vask og mellomlagring av dødsbo. Gratis befaring i Oslo.
Profesjonell tømming og rydding
Å håndtere et dødsbo kan være en følelsesmessig og logistisk utfordring, spesielt i de vanskelige tidene etter å ha mistet en nærstående. Hos Relok Flyttebyrå forstår vi dybden av det følelsesmessige landskapet våre kunder navigerer i under tømmingen av et dødsbo. Derfor tilnærmer vi oss hver oppgave med største grad av hensynsfullhet og respekt. Vi anerkjenner at hvert objekt vi håndterer kan ha en dypt personlig verdi og tilnærmer oss derfor denne oppgaven med den verdigheten den fortjener.
Vårt flyttebyrå bistår med tømming, rydding av dødsbo og rengjøring i Oslo og Viken, inkludert Asker, Bærum, Lillestrøm og Nordre Follo.
Dødsboservice fra A til Å
Vår service strekker seg langt utover den fysiske tømmingen av eiendommer. Vårt team i Oslo hjelper deg med alt det praktiske rundt håndteringen av et dødsbo:
- Vi hjelper til med å sortere gjennom eiendeler, sikre at minnesmerker og viktige objekter blir bevart etter familiens ønsker
- Etter sortering tar vi oss av den effektive fjerningen av gjenværende inventar, hvor vi sørger for at alt håndteres på en miljøvennlig måte
- Om ønskelig kan vi også tilby tjenester for oppussing av eiendommen for å forberede den for salg eller videre bruk
Samarbeid med eiendomsmeglere
Gjennom vårt samarbeid med dyktige eiendomsmeglere i Oslo, tilbyr vi en tilleggstjeneste hvor vi hjelper til med å verdivurdere eiendommen. Våre partnere er spesialister på å vurdere verdien av eiendommer under slike spesielle omstendigheter, og kan bistå i hele prosessen med å selge eiendommen.
- Få gratis befaring
- Motta verdivurdering for salg av dødsbo
- Juridisk bistand
- Profesjonell salgsprosess
Ting vi hjelper deg med å flytte eller kjøre bort
Møbler
Antikviteter
Lekebiler
Kunst
Militær
Frimerker
Lysekroner
Bord
Smykker
Lamper
Dukker
Leketøy
Vår prosess
I møte med utfordringene som følger med tømming av et dødsbo, står Relok Flyttebyrå klar til å tilby vår ekspertise og omsorg. Vår tilnærming sikrer en helhetlig og respektfull håndtering av prosessen, og vi streber etter å gjøre denne tiden så ubesværet som mulig for deg. La oss se nærmere på hvordan vi jobber for å tømme et dødsbo effektivt.
Befaring
Vi tilbyr to hovedmetoder for vurdering av jobben:
- Personlig befaring, det er det beste alternativet. Spesielt for større boliger over 100 kvadratmeter, da det gir oss en nøyaktig forståelse av omfanget og tidsbruken som kreves
- Prising basert på bilder, passer for enklere oppdrag hvor vi kan estimere kostnader med å tømme et dødsbo basert på bilder du sender av objektene som skal fjernes
Slik jobber vi
Vårt hovedmål er å tømme boligen for alt av inventar, slik at den blir helt tom. I tillegg kan vi bistå med å å sørge for at boligen er klar for neste steg i prosessen, enten det er salg eller overlevering. Ved å håndtere alt fra møbler til mindre gjenstander, sikrer vi at du slipper det praktiske arbeidet med å håndtere avfall eller stå i kø på gjenvinningsstasjonen.
Priser
Vår prising er transparent og rettferdig, basert på flere faktorer som:
- Antall medarbeidere nødvendig for jobben
- Estimert antall timer vi vil bruke
- Avstand til nærmeste gjenvinningsstasjon og fra boligen til vår flyttebil
- Mengden av inventar som skal fraktes bort
Dette gjør at vi kan gi en nøyaktig pris for arbeidet, skreddersydd for hver enkelt situasjon.
Utvask av dødsbo i Oslo
Utvask av et dødsbo kan være mer omfattende enn en vanlig utvask. Derfor tilbyr vi også grundig rengjøring av boligen etter at tømmingen er fullført, ved hjelp av godkjente renholdere. Dette sikrer at boligen er i topp stand, enten for salg eller annen bruk.
Les mer om flyttevask.
Mellomlagring av dødsbo
Når man står overfor oppgaven med å håndtere et dødsbo, kan det være mange eiendeler og minner som man ønsker å ta vare på, men kanskje ikke umiddelbart har plass til. Relok Flyttebyrå tilbyr en skreddersydd tjeneste for mellomlagring av dødsbo.
- Sikkerheten til dine eiendeler er vår høyeste prioritet. Våre lagringsfasiliteter er sikret med moderne sikkerhetssystemer og overvåking døgnet rundt, noe som sikrer at dine eiendeler er beskyttet mot både tyveri og skade
- Vårt team av profesjonelle flytteeksperter håndterer alle eiendeler med største omsorg. Fra pakking og transport til selve lagringen, vi sørger for at dine eiendeler blir behandlet med respekt og forsiktighet
Om du står overfor utfordringen med å finne plass for eiendeler fra et dødsbo, la Relok Flyttebyrå hjelpe deg med mellomlagringen.
Avfallshåndtering
Vi hjelper deg med å kjøre bort avfall…
Bortkjøring hvitevarer
Kjører bort hvitevarer til avfallsstasjon. Inkludert kjøleskap, fryser, komfyr, vaskemaskin o.l.
Kontormøbler
Skal bedriften flytte og trenger hjelp med å kvitte seg med kontormøbler tilbyr vi henting og bortkjøring av dette.
Oppussing avfall
Vi henter avfall etter oppussing og boligrenovering. Våre søppeltaxi håndterer trevirke, gamle møbler og annet.
Kaste piano
Har du et eldre piano du trenger hjelp med å kjøre bort? Vi tilbyr frakt og transport av piano og andre tunge eiendeler.
Avvikling av dødsbo
Vi tilbyr tilpassede løsninger basert på de spesifikke behovene til hvert dødsbo. Gjennom vår organiserte og effektive prosess reduserer vi unødvendige kostnader, samtidig som vi opprettholder høy kvalitet på tjenestene.
Vår tjeneste strekker seg over et bredt geografisk område, spesielt fokusert på Østlandet. Vi dekker viktige byer og områder, inkludert:
Som Norges hovedstad, tilbyr vi omfattende tjenester for dødsbo i hele Oslo-området. Vi dekker også Asker & Bærum, Nordre Follo inkludert Kolbotn, Ski og Langhus og Skedsmo med Lillestrøm og Lørenskog.
Vanlige spørsmål og svar om rydding av dødsbo
Her er noen av de mest stilte spørsmålene vi mottar, med svar som forhåpentligvis vil klargjøre prosessen og våre tjenester. Har du andre spørsmål hjelper vi deg gjerne. Fyll ut kontaktskjema på våre nettsider.
Hvordan rydder man et dødsbo
Rydding av dødsbo innebærer fjerning av alle eiendeler fra en bolig etter at beboeren har flyttet til et annet sted eller gått bort. Prosessen kan omfatte donasjon, salg, eller kassering av gjenstander som familien ikke ønsker å beholde. Vårt team kan håndtere hele prosessen, fra sortering til endelig håndtering av eiendelene.
Blir alt kastet, eller kan dere donere bort eiendeler?
Vi prioriterer gjenbruk og donasjon av eiendeler etter ønske fra kunden eller arvingene. Gjenstander som er i god stand og som kan ha verdi for andre, forsøker vi å donere til relevante mottak eller selge. Eiendeler som ikke kan gjenbrukes eller ikke har noen salgsverdi, blir håndtert på en miljøvennlig måte og kjørt til en miljøstasjon.
Hva koster det å rydde et dødsbo
Kostnaden for å rydde et dødsbo varierer basert på flere faktorer, som omfanget av jobben, mengden av eiendeler som må håndteres, og eventuelle spesielle ønsker fra familien. For å gi en nøyaktig pris, tilbyr vi en uforpliktende befaring for å vurdere oppdraget. Etter befaringen kan vi tilby et estimat basert på timepris eller en fastpris, avhengig av kundens behov og preferanser.
Hvordan kan jeg starte prosessen med å rydde et dødsbo
Å starte prosessen med å rydde et dødsbo er enkelt med Relok Flyttebyrå. Ta kontakt med oss for å avtale en tid for en uforpliktende befaring. Vår erfaring og kompetanse sikrer at vi kan tilby råd og støtte gjennom hele prosessen, og hjelpe deg med å ta de riktige valgene for rydding og håndtering av dødsboet.
Hvis du har flere spørsmål eller ønsker mer informasjon om våre tjenester, er du velkommen til å kontakte oss direkte. Vårt mål er å tilby en tjeneste som reduserer stress og byrden for våre kunder i en allerede vanskelig tid.